Geraakt een gemeld probleem niet opgelost? Ben je niet tevreden met de aangebrachte oplossing van onze klantendienst? Of ben je van mening dat edpnet het charter voor klantvriendelijkheid niet nakomt?
Dan kan je terecht bij onze interne klachtendienst. De collega's van de klachtendienst, onderzoeken elk dossier grondig en objectief om dan tot een bevredigende oplossing te komen. Natuurlijk gebeurt dit in samenspraak met jou, als klant en de betrokken edpnet-afdeling. Onze interne klachtendienst onderhoudt verder ook de contacten met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie van de overheid.
edpnet is van mening dat er moet geleerd worden uit fouten. Dus blijf niet zitten met je klacht of frustratie. Meld het ons! Op die manier kunnen wij onze dienstverlening naar de toekomst toe verbeteren. En daar word jij ook beter van.
Je kan onze interne klachtendienst bereiken via:
- E-mail: klachten@edpnet.com
- Telefoon: +32 3 265 67 27
- Adres: Bellestraat 30, 9100 Sint-Niklaas
Of je neemt contact op met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie:
- E-mail: klachten@ombudsmantelecom.be
- Telefoon: +32 2 223 09 09
- Adres: Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel
- Website: www.ombudsmantelecom.be
Of je neemt contact op met een erkende Online Dispute Resolution-entiteit, zoals vermeld op het platform van Onlinegeschillenbeslechting (ODR). Je kan een klachtenformulier invullen via dit platform, die de klacht onverwijld op eenvoudige en begrijpelijke wijze aan de verweerder doet toekomen.