Support team

  • Totale activiteit 440
  • Laatste activiteit
  • Lid sinds
  • Volgend 0 gebruikers
  • Gevolgd door 0 gebruikers
  • Stemmen 1
  • Abonnementen 228

Activiteitenoverzicht

Nieuwste activiteit door Support team
  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    Welke hardware kan ik gebruiken?

    Vanaf 1 november 2024 kies je zelf welke hardware je gebruikt voor je internetverbinding. Het BIPT heeft dit op 26 september 2023 besloten1. In dat besluit heeft het BIPT het fysieke netwerkaanslui...

  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    Hoe VDSL op een raw copper lijn te installeren

    Ik wil de modem dicht bij het NTP installeren 1. Zorg er voor dat het NTP 2007 is geïnstalleerd op het eerste aansluitpunt in uw huis/appartement. 2. Sluit uw modem/router aan op het NTP via de DSL...

  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    Wat als ik een nieuwbouwwoning heb of ik renoveer en er is nog geen aansluiting op het Proximus netwerk

    Hebt u nog geen Proximus kabel binnenliggen in uw nieuwe woning of u weet niet waar de Proximus kabel of het intropunt zich bevindt na renovatiewerken ? Dan is dat nog geen probleem, u kan dan een ...

  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    Waarom is mijn WiFi zo traag en wat kan ik eraan doen

    Hoe test ik mijn WiFi? Test je downloadsnelheid met de app Ga naar https://www.speedtest.net en controleer of je snelheden goed zijn. Test je WiFi-signaal met de WLAN-app Scan de QR-code en test je...

  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    Wat moet ik weten over interne bekabeling als ik een fiber-verbinding heb

    Als u in een huis woont Dan kan het niet makkelijker! Het Fiber-toegangspunt en de Fiber NT worden in uw huis geïnstalleerd. De Fiber NT zet het glasvezelsignaal om naar een ethernetsignaal dat uw ...

  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    Wat moet ik weten over de interne bekabeling

    Als u in een huis woont Zo werkt het: de DSL-lijn arriveert op het Proximus intropunt, waar de verdere technische installatie zal voorzien worden. Het intropunt is voorzien van een TF2007 contact, ...

  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    FRITZ!DECT Repeater 100

    FRITZ!DECT Repeater 100 voor €99 incl. BTW (€81,82 excl BTW) Breid uw DECT-signaal uit met de nieuwe FRITZ!DECT Repeater! U vergroot met slechts één druk op de knop het bereik van uw FRITZ!Box DEC...

  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    Welke FRITZ!Fon telefoontoestellen kan ik bestellen bij edpnet

    FRITZ!Fon M2 FRITZ!Fon C5 FRITZ!Fon M2 voor €64 incl. BTW (€52,89 excl. BTW) FRITZ!Fon C5 voor €89 incl. BTW (€73,55 excl. BTW) Draadloze telefoon (standaard DECT-GAP) voor telefonie...

  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    Wat moet ik weten als ik geen FRITZ!Box modem bij edpnet aankoop

    Of het nu gaat om een tweedehands of een nieuwe modem, het is belangrijk om te weten dat de modem die u gaat kopen geschikt is voor gebruik in België.   FRITZ!Box modems kunnen verschillende land-...

  • Support team heeft een artikel gemaakt,

    Ik wens een internetabonnement, maar mijn telefoonlijn is nog niet actief

    Uw nieuwe telefoonlijn dient eerst geactiveerd, geïnstalleerd en in de database van Proximus opgenomen te zijn vooraleer edpnet uw dsl-abonnement kan aanvragen. Uw telefoonlijn mag dan al geïnstall...