Als telecomspecialist weet edpnet als geen ander hoe belangrijk een snelle en stabiele verbinding is. Krijgt u ook koude rillingen bij de gedachte aan een halve week zonder internet of telefonie? Met een garantie op herstelling of Service Level Agreement (of kortweg SLA) kiest u voor meer bedrijfszekerheid: wij bieden u de garantie op een oplossing of herstelling van een mogelijk defect aan uw internetverbinding. Bovendien geniet u van een prioritaire helpdesk-toegang.
Wij stellen onszelf de hoogste eisen wanneer het op de kwaliteit en de beschikbaarheid van ons netwerk aankomt. Daarom garanderen wij u een maximale hersteltijd van 8 werkuren met onze servicegaranties. Indien wij deze hersteltijd overschrijden krijgt u van ons een financiële compensatie.
Waarom kiezen voor een garantie op herstelling?
- Meer zekerheid over de beschikbaarheid van uw verbinding
- Prioritaire support van onze professionele helpdesk
- Financiële compensatie als uw verbinding niet binnen de vooropgestelde timer hersteld is
Welk types kunt u kiezen?
8/5 Next business day
Een contract volgens 8X5XNext Business Day (garantie op herstelling van het gemelde probleem op uw dsl-lijn binnen 8 werkuren van maandag tot vrijdag, van 8.00 u tot 19.00 u, exclusief feestdagen, support in het Nederlands, Frans of Engels).
11/7
Een contract volgens 11/7 (garantie op herstelling van het gemelde probleem op uw dsl-lijn binnen 8 werkuren van maandag tot zondag, van 8.00 u tot 19.00 u, inclusief feestdagen, support in het Nederlands, Frans of Engels).
24/7
Een contract volgens 24X7 (garantie op herstelling van het gemeld probleem op de adsl/vdsl-lijn binnen 8 uren, 24 u op 24 u, 7 dagen op 7, inclusief feestdagen, support in het Engels).